wtorek, 29 grudnia 2015

Collector?! Nowe rzeczy

No tak, dziś dodali coś nowego :D Jest to "collector".
Są tam różne ciuchy, na razie głównie świąteczne.
Można to znaleźć w sklepie, jest to zakładka :)
Wszystkie elementy danego wydarzenia będą widoczne.
Po zakończeniu wydarzenia trzeba będzie poczekać do przyszłego roku, aby móc znów kupić te przedmioty, ponieważ znikną ze sklepu.
łał

Co ciekawsze, w sklepie pojawiły się przedmioty za baaaardzo dużo sera!!!!
Tutaj przykład :
Ja zbieram na taką rzecz :) Ale nie wiem, czy na pewno na truskawkę, bo są też inne.
Ja byłam trochę w szoku. Tak drogo?!

Otóż przed chwileczką te przedmioty zniknęły, czyżby to błąd? ;)

Trzymajcie się, do nastepnego postu! pa!

5 komentarzy:

  1. Jakie byly inne rzeczy za tyle serka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wachlarz, opaska i okulary. Raczej tylko tyle (ja tylko te widziałam).

      Usuń
  2. A o co chodzi z takimi czarnymi na samym końcu? :o
    Nie da się ich kupić. Jest tam czapka która chcę kupić. Te rzeczy będą w następnym roku? :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli ten przedmiot jest do jakiegoś eventu, to kupisz go, gdy będzie dane wydarzenie

    OdpowiedzUsuń